lisa-btw-msp

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Lisa Friberg - 12 februari 2013 16:00

Hej jag vill bara säga att jag har skaffat instragram.

Jag heter fannieyolo så ni kan hjärna börja följa mig! 

då skulle ni vara bäst hejdåååååååå

 

//Fannie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej detta är min blogg om killar,mode och mitt liv

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? och när brukar ni lä'sa den? Var gärna med och tyk till om min blogg!
 Jag läser din blogg varje dag.... och den äger!
 Din blogg är den värsta som finns! Jag bara kom in på en för att jag tryckte på slumpa blogg!
 Jag tycker att den är okej! och kollar in den 1 gång i väckan!
 Jag läser din blogg så ofta jag kan och den är ganska bra
 Jag tycker att din blogg är ganska dålig! men jag brukar kolla på den 1 gng i månaden för att se om
 Jag har ett anat altenativ! skriv det så som en fråga och skriv att det handlar om min omröstning!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

söt

Pink Bobblehead Bunny

iint


Ovido - Quiz & Flashcards